A közösségi média felhasználási lehetőségei
- Információ megosztás: A közösségi média, mint marketingeszköz használható arra is, amire minden más olyan felület, ahol a célcsoportunk felé kommunikálunk: azaz információ …
- Információ megosztás: A közösségi média, mint marketingeszköz használható arra is, amire minden más olyan felület, ahol a célcsoportunk felé kommunikálunk: azaz információ …
Gondoljunk bele, annak idején már a barlangrajzokkal is kommunikáltak az emberek.Korábban, amíg csak egy-egy csatorna volt elérhető, nagyon könnyen monopolizálható volt a tartalom. Annak az …
A YouTube csatorna hitelessége számít. Közvetett és közvetlen hatása is van a videó megtalálhatóságára. Általában elmondható, hogy ha a videót egy hiteles, és erős közösséggel …
A YouTube videóinkat fontos mind kulcsszavakra, mind átkattintási arányra optimalizálni!
Nyilván minden témában mást jelent a kiváló minőség, ráadásul ez a fogalom eléggé szubjektív is. Ugyanakkor vannak mutatószámok és felhasználóktól érkező jelzések is, melyek …
Talán nem túlzás azt állítani, hogy a videókra vonatkozó kulcsszó kutatást másképpen kell csinálni, mint a szöveges tartalmak, termékoldalak vagy éppen blog bejegyzések esetében. …
A logika, egy cseppet sem változik azzal, hogy nem a honlapunkon lévő szöveges tartalmat szeretnénk optimalizálni, csak annyi a különbség, hogy itt a felület nem a miénk. A videó, amit …
Több közösségi oldal tartalmát is figyeli a Google, tehát több irányból lehetséges értékes linkeket és megosztásokat szerezni, melyek a felhasználókat és a Google robotjait is a …
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.